24Oradea.ro - Anunturi Gratuite Oradea - Stiri Locale Oradea - Divertisment

Bine ați venit, [ Inregistrare | AutentificareRSS  |   | 

Oradea
+C
Adaugă anunț
 

100.00

Agent Call Center Germana/Spaniola/ Engleza/Franceza/Italiana

  • Telefon: 0364410111
  • Adresa: Oradea
  • Localitate: Oradea
  • Categorie: Altele
  • Persoană de contact: Neusoft EDC
  • Publicat: 11 ianuarie 2018 15:53
  • Valabil: 80 zile, 1 oră
  • button

Descriere

Suntem un furnizor de servicii IT de top, concentrat pe construirea competenței noastre de bază pentru a crea valoare pentru clienți și societate. Cu operațiuni răspândite în Europa și stabiliți în Romania începând cu anul 2007, ajutăm afacerile să inoveze, să se adapteze și să se concureze pe piața IT tot mai evoluată.
Agentul Call Center de nivel 1 este responsabil pentru a acționa ca un contact cheie pentru a furniza servicii de consiliere, de înaltă calitate și complete, în sprijinul nevoilor clienților noștri. Vei oferi servicii directe clienților prin Telefon / Chat / E-mail pentru a le rezolva problemele.

Responsabilități principale:
– Comunicarea prin telefon (apeluri, e-mailuri, chat) cu clienți, acționând drept contact cheie pentru interogări legate de comenzi
– Oferirea de soluții prin răspuns direct sau transmiterea solicitărilor către persoanele vizate
– Obținerea, revizuirea și interpretarea informațiilor despre clienți pentru a răspunde solicitărilor necesare
– Diverse sarcini de administrare legate de documentele clienților.

Profilul dorit:
– Nivel avansat de abilități de comunicare scrisă și verbală în limba germana/franceză/spaniola/italiană și înțelegere de bază a limbii engleze;
– Abilități de comunicare cu clienții
– Abilitatea de a comunica prin telefon și în scris
– Abilitatea de a: reacționa rapid la întrebările clienților
– Gândire analitică;
– Adaptabilitatea și capacitatea de a găsi cu ușurință soluții
– Atitudine proactivă
– Cooperare, dorința de a interacționa și de a lucra cu ceilalți; „team player”
– Cunoștințe generale despre: MS Office
Considerat un plus:
Experienta în serviciul clienți / call centre;

Ce obții:
– expunere la practici de lucru moderne și eficiente;
– salariu atractiv, bonusuri și recompense pentru munca în proiecte complexe și provocatoare;
– Program flexibil;
– servicii medicale premium la un centru medical privat;
– Tichete de masa;
– atmosferă relaxată, prietenoasă (cu XBox, Wii și multe altele);
– oportunități de creștere a carierei într-un mediu profesional și prietenos;
– Evenimente sponsorizate de companie precum: ateliere de traning, team building, petreceri de Crăciun etc;

FacebookTwitterPrintEmailWhatsApp

Lasă un comentariu

Trebuie sa fi logged in to post a comment.

Este necesară autentificarea pe site

Alte anunțuri ale lui Neusoft EDC

  • Nu mai există anunțuri adăugate de acest utilizator
Informații suplimentare despre Neusoft EDC »

Anunțuri Recomandate